SupRemo Solo licencja na rok na jedno równoczesne połączenie. SupRemo pozwala na szybki i łatwy zdalny dostęp w niskiej cenie. SupRemo nie ogranicza urządzeń docelowych i wyjściowych. Pozwala zdalny wydruk.
TeamViewer licencja Remote Access to pojedynczy użytkownik, 1 połączenie, 3 urządzenia docelowe.
Kategorie oprogramowania
§1. Dane firmy prowadzącej sklep. Ten sklep internetowy jest prowadzony przez firmę Dreamsoft, zarejestrowaną w 1999 roku w UMiG Radzymin przez Grzegorza Samborskiego pod numerem 2679. Adres działalności: 05-250 Radzymin, ul. Głowackiego 35C. Dane identyfikacyjne NIP: 125-081-01-20, REGON: 016164835. Kontakt z obsługą sklepu możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (e-mail do info (malpka) dreamsoft.com.pl), telefonicznie pod numerem (0-22) 763-08-74, oraz przez komunikator internetowy Gadu Gadu, numer 7948673. Pełna nazwa podmiotu gospodarczego to DreamSoft Grzegorz Samborski. Obecnie informacja o firmie jest w CEIDG. Prowadzący posiada prawa do znaku towarowego Dreamsoft, zarejestrowanego w Urzędzie Patentowym RP. Zwany dalej sprzedawcą.
§2. Postanowienia ogólne. Poprzez sklep internetowy należy rozumieć witrynę, którą Państwo oglądacie. Adres widoczny w polu adres przeglądarki. Nasz sklep działa m.in. przez dreamsoft.com.pl dreamsoft.pl, i subdomeny, swish.pl. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów tylko za pośrednictwem sieci Internet, zgodnie z obowiązującym prawem w Unii Europejskiej.
§3. Rejestracja Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym należy założyć konto użytkownika, poprzez zarejestrowanie się w serwisie i poprzez podanie imienia i nazwiska i/lub nazwy firmy, adresu i danych kontaktowych: e-mail, tel. Jest to konieczne, by chronić Państwa dane. Nabywający zawany jest dalej klientem.
§4. Ochrona danych osobowych Dane podawane w serwisie rejestracyjnym służą tylko i wyłącznie do zawarcia transakcji kupna/sprzedaży i są wykorzystywane w celu realizacji tejże umowy, więcej w §16 oraz na stronie polityka prywatności i ochrony danych osobowych, gdzie zostało to szczegółowo opisane.
§5. Zamówienia Po rejestracji w sklepie internetowym, należy wybrać towar lub towary do wirtualnego koszyka a następnie wybrać formę dostawy i potwierdzić złożone zamówienie. Po zatwierdzeniu zamówienia na podany w danych rejestracyjnych adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożonego zamówienia z linkiem do szczegółowej faktury proforma.
§6. Płatność Za towar zamówiony w sklepie internetowym należy zapłacić: a) przedpłata przelewem na konto na podstawie faktury Proforma b) Natychmiastowa płatność Online: płatność kartą lub szybkim przelewem lub ratalna
§7. Dostawa Klient sklepu internetowego może wybrać dostawę: a) elektroniczną (e-mail, bez nośnika CD, elementów materialnych) koszt: 0,00zł b) fizyczną: - Poczta Polska lub - Kurier koszty podane na stronie Dostawa
§8. Zdjęcia towarów Zdjęcia towarów sprzedawanych w sklepie internetowym są wizualizacją produktów i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości. Jest to spowodowane faktem, że obecnie większość naszych programów jest dostarczana w formie elektronicznej oraz producenci często innych wersji już nie produkują, powszechnie przechodząc na dostawę elektroniczną. Przy składaniu zamówienia na większość produktów, klient może wybrać sobie dodatkowo CD z nadrukiem, programem i licencją oraz certyfikat legalności, nie płacąc kosztu nośnika i certyfikatu.
§9. Termin realizacji Termin realizacji zamówienia zależy od formy płatności. Jeżeli klient wybrał: a) gotówka przy odbiorze, wysyłka następuje od 1 do 3 dni roboczych od dnia złożonego zamówienia
b) przedpłata przelewem na konto na podstawie faktury Proforma bądź płatność online (płatność trafia natychmiast). Jeśli w opisie produktu nie podano innego terminu, realizacja zamówienia następuje w czasie od 1 do 3 dni roboczych od dnia wpłynięcia środków na nasze konto. W wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od nas, czas realizacji może się przedłużyć, o czym niezwłocznie informujemy klienta.
§10. Reklamacje i zwroty Na programy fizyczne, w fabrycznym opakowaniu producenta, klientowi przysługuje zwrot w terminie do 14 dni od daty złożenia zamówienia. Adres reklamacyjny: Dreamsoft Grzegorz Samborski, ul. Głowackiego 35c, 05-250 Radzymin. Wzór dokumentu zwrotu.
Zgodnie z ustawą Dz. U. 2000 Nr 22 poz. 271, nie przysługuje zwrot na towary dostarczane elektronicznie. Z uwagi na to, że wymagają one rejestracji licencji z podaniem danych końcowego klienta, stąd po rejestracji są już przypisane określonemu klientowi końcowemu, zatem nie jest możliwa ich sprzedaż innemu klientowi. Jeżeli klient chce zrezygnować z zamówienia, dokonał zapłaty za towar, który nie został jeszcze zarejestrowany, następuje zwrot środków na pierwotne konto. Dokładnie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje klientowi w przypadku:
Przed dokonaniem zakupu klient powinien skorzystać z wersji próbnej oprogramowania, aby upewnić się, że oprogramowanie spełnia wszystkie wymagania klienta. Dopuszczamy wyjątki do tej reguły, jeśli producent danego oprogramowania ma w standardowej ofercie zwroty.
§11. Ceny i oferta Nasz system sklepowy automatycznie przelicza ceny z walut. Jednak nie możemy wykluczyć błędu w cenie lub że współpracujący z nami producent oprogramowania może dokonać zmiany cen i nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia na poprzednio obowiązujących warunkach, wówczas zastrzegamy sobie prawo do anulowania takiego zamówienia i zwrotu zwrot środków na konto klienta. Zawarte na naszych stronach treści i nasza korespondencja elektroniczna nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dokładamy wszelkich starań by nasza oferta była w pełni aktualna. Podajemy ceny netto oraz brutto (z podatkiem VAT) za produkty w sklepie w złotych polskich, bez kosztów przesyłki. Koszt przesyłki dla produktów dostarczanych elektronicznie jest zerowy.
§12. Licencjonowanie Nabywca kupuje licencję na użytkowanie programu komputerowego. Nie dokonuje zakupu majątkowych praw autorskich do programu komputerowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Licencja, w szczególności, pozwala na eksploatację oprogramowania poprzez przechowywanie w pamięci komputera i nośnikach zewnętrznych, wykorzystanie na danej liczbie stanowisk. Licencja nie zezwala na rozpowszechnianie programu oraz na udzielanie sublicencji.
§13. Wsparcie techniczne Wsparcie techniczne jest świadczone bezpośrednio przez producentów - jesteśmy wyłącznie ich partnerem handlowym - pośrednikiem w zakupie, dzięki nam uzyskują Państwo polską fakturę. Język komunikacji Państwa z supportem producenta angielski. Jeśli nie znają Państwo tego języka, pomożemy - przetłumaczymy Państwa problem i zgłosimy go do działu wsparcia producenta w Państwa imieniu. Z uwagi na ograniczenia czasowe, może to nie nastąpić od razu - samodzielne zgłoszenie do supportu (działu wsparcia) producenta na pewno jest szybsze.
§14. Opcje produktu Niektóre produkty w naszym sklepie dysponują opcjami produktu. Jeśli pod górnym przyciskiem Zamów, są dostępne opcje produktu, np. system operacyjny, wersja językowa, to klient dokonuje wyboru przy zakupie. Po realizacji zamówienia i zarejestrowaniu licencji na klienta, nie można już zmienić wybranej opcji. Jeśli licencja nie jest jeszcze zarejestrowana jest możliwość zmiany. Dodatkowo dla SWiSH Maxa, zmiana wersji językowej jest także możliwa przy kolejnym upgrade-dzie (aktualizacji do nowszej wersji) - czyli upgrade do nowszej wersji zawsze z dowolnej wersji językowej na dowolną.
§15. Ciasteczka (ang. cookie)
Dla Państwa wygody nasze witryny internetowe wykorzystują pliki Cookie tzw. ciasteczka. Sa one używane do przechowywania informacji o logowaniu - tak by nie trzeba było logować się przy otwarciu kolejnej podstrony. Informacje te nie zawierają danych osobowych i są szyfrowane.
§16. Polityka prywatności
Zebrane podczas zamówienia dane są wykorzystywane do realizacji zamówienia. Zachowujemy Państwa prywatność. Nie przekazujemy danych innym firmom. Nie przechowujemy numerów kart kredytowych. Jeśli klient zgodzi się na sporadyczne otrzymywanie newsletterów o aktualizacjach kupowanych produktów, bądź ogólnego, może takie zaprenumerować, ale może też później z nich zrezygnować. więcej na stronie polityka prywatności.
§17. Adres korespondencyjny
Dreamsoft Grzegorz Samborski, Głowackiego 35c, 05-250 Radzymin.
§18. Faktury VAT
Sprzedawca domyślnie dostarcza polskie faktury VAT zarówno w formie elektronicznej (pdf) jak i papierowej (listem). Klient nie ponosi kosztu dostawy faktury papierowej. Jednak klient może sobie życzyć wyłącznie formę elektroniczną (wybór przy składaniu zamówienia). Z uwagi na dostarczenie faktur również w postaci elektronicznej, złożenie zamówienia przez klienta jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na: - wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na podany przez klienta adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT , proform, oraz certyfikatów legalności. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.
§19. Płatności kartąPodmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. Można dokonać płatności kartą Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. §20. Postanowienia końcowe W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie: – obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego; – ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271); – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz.883).
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla firmy Dreamsoft.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Niniejsze warunki stanowią integralną część umowy sprzedaży.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.